27 Mart 2022 Pazar

 



Merhaba bitkisever dostlar, uzun zamandır ihmal ettiğim Bitki Günlüğüm'e yeni notlar düşmeye başlıyorum. Bitki Günlüğüm'deki yazılarımın güncellenmiş halini youtube kanalım üzerinden görseller eşliğinde paylaşmayı planlıyorum. Lütfen kanalıma abone olup izlediğiniz videoları beğenmeyi ve paylaşmayı ihmal etmeyin. Bu yöntemin bitkiler konusunda bilgi erişimi ve paylaşımını kolaylaştıracağını düşündüm. Umarım bitkilerin güncellenen hikayelerini keyifle dinlersiniz. Görüşmek üzere. Okan Akkoyunlu Video'daki görseller: Pexels Müzik: 'Adrift Among Infinite Stars' - Scott Buckley --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Not: Bitki Günlüğüm’de dinleyeceğiniz hikayeler, okuyup araştırarak derlediğim, kişisel tecrübelerimi ve görüşlerimi de içeren etno-botanik (bitki ve insan arasındaki ilişkileri konu alan bilim dalı) temalı bitki tanıtım yazılarıdır. Okuması yapılan metinlerin hiçbiri başka yerlerden kopyalanmış, doğrudan alıntılanmış ya da çalıntı “değildir”. Burada bitkilerin türleri, kullanım ve yetiştirme yöntemleri, tarihçeleri ve mitolojik öyküleri gibi pek çok referans bilgiye ulaşabilirsiniz. Yararlandığım görsel ve işitsel tüm materyaller, internet ortamından derlenmiş olup ticari değil, eğitsel amaçlı olarak kullanılmıştır. Bana ulaşmak isterseniz kanalın hakkımda kısmında yer alan e-mail üzerinden ulaşabilirsiniz. Tüm bitki meraklılarına faydalı olması dileğimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder